Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 19. ledna 2011

Kytice

Kytice


máš ráda luční kvítí
však není v tento čas
tak mohou tedy býti
v mé ruce růže zas?

duši ženy těší květ
náruč muže pak ženu celou
do páru je zhuštěn svět
pojď a dej mi pusu vřelou

* *
Jedna kamarádka se mi nedávno zmínila, že má ráda luční kvítí, následně jsem pak u Lenky znovu objevil svůj komentář o květině a potěšení duše. Secvaknutím těchto dvou se zrodila tato maličkost.



1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...