Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 18. srpna 2009

Světluška

Úsvit na pláži
voda se v moři houpe
a mně to není hloupé
když pod noční oblohou
sleduji tu skvrnu tvou

ten flíček vábí moje oči
v černou vodu se za ním točí
a už mnohokráte jsem si řek‘
že krásnější jsi mořské víly

světluško má bez plavek

* *
Za tato slůvka může vzpomínka na pobyt u moře v sedmdesátých letech. Byl jsem tam jako kluk s rodiči a se strýcem. Ten byl svobodný a tak se občas od nás trhl. Jednou se domluvil s partičkou, že se půjdou podívat na východ slunce nad mořem. No a než slunce vyšlo, tak se koupalo na adama. Pak nám u snídaně vyprávěl, že východ stejně nebyl vidět, protože slunce najednou vyskočilo nad oparem, místo toho aby se vynořovalo z hladiny. Zábavnější prý bylo vidět běžet do moře ty neopálené pruhy pozadí.

Re na Světlušku
Lenka Rezková

Dva bílé pruhy
Pasu oči i touhu
Nudistická pláž

Tak takto reagovala kolegyně Lenka formou haiku na Světlušku. Druhou verzi téhož uveřejnila na svém blogu pod názvem Odhalené tajemství.

foto: archív (autor pro mne už neznámý)

3 komentáře:

  1. A mně se místo komentáře vloudilo do myšlenek:
    Dva bílé pruhy
    Pasu oči i touhu
    Nudistická pláž

    OdpovědětVymazat
  2. no vida, haiku komentář. Moc hezké

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná.Vájinka

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...