Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 7. srpna 2009

Pod hvězdami

Měsíc

s tebou sedím za svitu Měsíce
který osvětluje mi tvé tělo
mnou se honí pocitů směsice
líbat by se mi tě hodně chtělo

ač přikryl úplněk hvězdy svou září
do trávy na záda uléhám
že nebe zajímavé je, se tvářím
tebe hlavně v zorném poli mám

je zajímavé hledat nové světy
ty však zajímavější jsi víc
kéž otočíš se, políbíš mé rety
rád bych pohladil tvou jemnou líc

jako náhodou dotkl se mě prst
očekávání na tobě už zřím
odvahu oba bereme si v hrst
už zhmotňuje se cit a já to vím

Měsíc ve vlasech ti tančí
jsi tak krásná…

* *
Ve městě není moc prostoru ke sledování hvězdné oblohy z důvodu světelného "znečištění". Proto i někdy potěší, že z neznámého důvodu vaše ulice není osvětlena a nebe nad hlavou je bez jediného mráčku a máte tedy vhodné podmínky pro zvednutí hlavy k sledování hvězd a hledání nějakého "sputnika". Tedy, byly by vhodné podmínky, kdyby ony nefunkční lampy v pohodě nezastal Měsíc v úplňku. V jeho záři skutečně polovic hvězd v noci ze čtvrtka na pátek zanikla a já jsem se proto dnes nechal tímto unést.



2 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...