Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 29. srpna 2009

Zrada

Televizor

opouštíš mne a já tě tak miloval
pohled očí svých já tobě věnoval
bylas má ikona, obrázek svatý
a teď mne opouštíš, jsem jako ťatý

nemá cenu truchlit, si přivezu mladší
budu se dívat na tělo její slabší
případně mohu též vrátit se ke knize
sbohem, tak jdi si, ty stará televize

* *
Ano, chlapi to berou jako zradu, když je náhle opustí televizní přístroj a to obvykle před nějakým mistrovstvím světa či Evropy nebo alespoň před Vánocemi, pokud si mysleli, že letos na nich ušetří. Naštěstí nejsem na televizi závislý, ale taky mne časem čeká obměna staré velké krabice za plochý obraz na stěně. Ta má zatím ještě funguje, inspirace přišla z venku.
Smutné je, že pokud vám odejde televizor, tak můžete očekávat i kolaps pračky, mrazáku či jiného vybavení domácnosti. Je zajímavé, že tyto věci trpí jistou sounáležitostí a odcházejí z tohoto světa tak nějak pospolu za doprovodu smutečního pochodu, který vydávají naše skřípající zuby při nečekané platbě nových spotřebičů.

4 komentáře:

  1. Tak sounáležitost odchodů elektrických spotřebičů se děje i jinde? A já myslela, že jen v mé domácnosti je zákonitá řetězová reakce tří...

    OdpovědětVymazat
  2. Tož i já jsem je nedávno viděl odcházet. Naštěstí se dvě ze tří vrátily. Jerry

    OdpovědětVymazat
  3. Ani Brno není výjimka :).
    Díky za návštěvu, Jerry.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...