Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 21. října 2008

Štafeta



on chtěl to tělo
ono tělo se k jeho mělo
krásné milování mělo zápal

já bičem jak o život práskal
v ronu lásky tekl
a vyhrál, kdo by to byl řekl

omlouvám se, že zajisté jsem kopal
ona neměla však na mne dopal
šťastné jsou naopak maminky

hlava holá, žádné pramínky
tak po tři čtvrtě roku
já vzal život do útoku

po letech opět roste čelo
mé tělo by Tvé taky chtělo
čekám na konec směny

toužím být u své ženy
domů!… vím, že Tě najdu tu
dnes Ti předám štafetu

pojď, zaklekni na startovní blok
lehni si vedle mne
m i l á č k u

* *
Tak tady si pamatuji, že prvotní nápad mne napad :-) v práci ve sprše na konci odpolední směny. Sice už nejsem ve věku, kdy bych měl ještě předávat štafetu (i když u mnohem starších populárních "běžců" je to dnes docela normální a in, já ale běhám v jiné cenové relaci "startovného"), ale ta slůvka měla vyjádřit, že se rád vracím domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...