Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 12. května 2008

Koupel

Koupel

nožkou ozkoušela teplo vody
po zádech sklouzl na zem župánek
tělo se těší na mokré hody
na karlovarskou sůl či heřmánek

do vody ponořit se chtělo
mokré je už roucho Evino
mám namydlit Ti záda, tělo
či přinést mám sklenky na víno?

* *
A jinde mi bylo okomentováno takto: Nejlépe obojí, omýt záda něžnou pěnou a pak přinést sklenky a lásku věrnou.

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...