Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 9. května 2008

Kostky jsou vrženy

Kostky

přišel jsem si hrát
sem, se svojí holčičkou
jsi pro mne jedničkou
moc tě mám rád

z té krásy očím odejít se nechce
ale do svých hebkých ručiček
bereš těch šest kostiček
protřepeš a hodíš lehce

kutálí se kostičky
s nadhledem starších lidí
maminka nás hravé vidí
hele, skoro samé jedničky!

prohrávám, pokolikáté už zase
netluču ale do stolu pěstí
nehořekuji na téma štěstí
v lásce já ho mám, zdá se

do hry maminka se plete nám
prý do postele musíš jít
vyčistit zuby, hezky nás políbit
teď s maminkou táta bude sám

no, a v lásce přeci štěstí mám …


* *
Já tedy dceru nemám, ale inspiroval mne jeden hezky strávený den u známých, kdy jsme si zahráli i kostky. Dcera opravdu vyhrála. No, a štěstí v lásce pak měl po mém odchodu určitě manžel :-D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...