Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 4. května 2008

Kartáček


jsi pro mne ve tmě světlo
lásko má vyvolená
posaď se mi na kolena
nebudeš tu přeci jen tak stát

já chci si tě pohoupat
a vetřít se ti pod kůži
nasát přitom tvoje teplo
až opět zůstanu sám
vzpomínku teplou do krbu srdce dám
pak místo tebe ona bude hřát
ve snění dál bude milovat
svoji panenku šťastný panáček

jsi krásnou jemnou růží
co Bůh ji pro mne vysadil
šťasten abych s tebou žil
tak kdy už přineseš si zubní kartáček?

* *
Sladká nevědomosti! Kartáčkem to přeci nikdy nekončí...

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...