Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 15. listopadu 2011

Umývám ti záda

Ve vaně
voda šplouchá v boky vany
já jsem tomu velmi rád
v koupelně jsme spolu, sami
vtírám pěnu do tvých zad

krásné je tvé mokré tělo
dívám se na tebe shůry
kapky líbat se mi chtělo
kreslím tě do mozkové své kůry

něžné je to souostroví
co vykukuje z pěny
krásný obraz, kdo mi poví
proč krásné jsou tak ženy?

* *
Ležím si ve vířivé vaně, mé lázeňské proceduře, a najednou zaťuká verš
- voda šplouchá v boky vany. A zároveň vyvstane vzpomínka na pomoc při
umývání zad při koupeli. Mokrá pokožka a kryt z pěny ženu vždy tak
zkrášlí. Pro tu krásu stojí si trochu zaveršovat.

2 komentáře:

  1. No vida, co voda dokáže!
    Moc, moc pěkně napsáno ...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Asi potřebuji jet taky do lázní, abych zase začala veršovat. :-P

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...