Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 7. listopadu 2011

Tantalova muka

Odhalená
rozepnul jsem ti halenu
bych odhalil svoji ženu
pálí tebe žhavá ruka
Tantalova prý máš muka

moje oči hody mají
ty jsi Eva a já v Ráji
naše spletené jazyky
láskyplné maj slabiky

hladím tvá krásná kolínka
rozevírám je zlehýnka
a už saji ze tvé tůně
po ní moje srdce stůně

já líbám ten tvůj vrchol rád
on slibuje nám štěstí dát
ňadra tvoje líbám, hladím
tvým obrazem noc si sladím

je krása tvoji lásku žít
je krása v srdci lásku mít
je krása laskat krásu tvou
je krása vědět, že jsi mou

* *
Tímto příspěvkem se opět na měsíc loučím, jedu do lázní. Protože nevlastním ntbk, tak jsem jen něco málo připravil od mých oblíbených autorek a možná něco pošlu přes mobil. Ale to neslibuji.
Přeji hezký listopad a na začátku prosince ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...