Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 5. října 2011

Pro Elišku



kdopak dneska svátek slaví?
Eliška jest jméno pravý

tak ti tedy milá Eli
jak mi dobré mravy velí
posílám svá slůvka milá
abys ráda děvče byla

neboť je krásně na světě
vedle úsměvu děvčete

* *
Krásná hudba pro krásné jméno. A protože znám osobně dvě Elišky, tak moc rád v jejich svátek píši tuto veršovánku.
Všechno nejlepší k jmeninám!

video: youtube

3 komentáře:

  1. Zdravím Vás,dovolila jsem se přihlásit na Váš blog. Moc mě upoutala,"CECILKA",uniklo mi TO v TV!Líbilo se mi u Vás a zase Vás navštívím. Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se s Vámi rád potkávat nejen u Rejcky, ale i u mne. Vítám vás.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle skladba je asi jediná z těch, co jsem se kdysi na zák. škole učila na klavír, kterou jsem schopna(ne tedy úplně celou) zahrát ještě po letech zpaměti -asi jsem ji musela cvičit fakt mockrát, že se mi tak zapsala:-).

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...