Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 9. října 2011

Cecilia Bartoli - Sacrificium

Včera mi Česká televize připravila milé překvapení. Náhodou jsem přepl na ČT2 a tam začínal hudební film Sacrificium. Mám rád starou hudbu - Mozart, Vivaldi, Bach atd. Líbí se mi ty kudrlinky tvořené tóny, které současná hudba už nemá. Naopak opery zrovna nevyhledávám, dá se říct, že jedinou, kterou znám velmi dobře a kterou mám i doma, je Prodaná nevěsta. Ale občas si poslechnu nějaké "profláklé pecky".Proto se dá říct, že jsem de facto kniha pěvecky nepopsaná a jméno Cecilia Bartoli mi nic neříkalo. Přesto jsem zůstal s úžasem hledět na krásný hudební zážitek. Ony kudrlinky na mne přímo z obrazovky tekly proudem.



Lidský hlas, tedy školený hlas, je krásný hudební nástroj. Za krásný zážitek ČT můj dík.

video: youtube

 

3 komentáře:

  1. Hudební zážitky tohoto druhu, to už je vyšší kategorie. ČT se občas vytáhne a pak to stojí za to:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jůůů, to je šálek mé kávy. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to moc krásné a Cecilia Bartoli má mít koncert 16.10.11 v Rudolfinu, jenže lístky sehnat....
    Na ČT2 dávají často pěkné věci ale ty o niž mám zájem jsou moc pozdě a když člověk stává do práce, tak to nejde nebo usínám. Jako by na světě byly kanály jen pro pop. Vyjímkou je francouzské MEZZO (na kabelovce) - klasika, nebo jazz. Obě se mi líbí.
    S tou Prodanou nevěstou mě to potěšilo.
    Teď ji amatérsky provozujeme a budeme asi až do příštího roku.
    http://odowakk.blogspot.com/2011/09/sokolska-prodana-nevesta-v-hradci.html
    http://odowakk.blogspot.com/2011/02/sokolska-prodana-nevesta_17.html
    Nyní máme v sobotu dvě představení v Pyšelích.
    Ota

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...