Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 7. dubna 2011

Ťulínek

tulí se k tobě ťulínek
posílá košík pusinek
on pusinkuje totiž rád
tvůj pusinkový kamarád

tulení, ťuli, ťulinko
chci zlobit trochu, malinko
pod duchnu nyní chci s tebou už
bys byla moje a já tvůj muž

abychom spletli ruce, nohy
budili k lásce svoje vlohy
bychom se vysílením červenali
tisíce políbení sobě dali

krásu lásky chtěl bych tobě dát
pod ochranou noci milovat
poté nám popřát hezké spaní
těšit se z tvého milování

* *
Kamarád má pejska a tomu se říká Ťulda, Ťulínek, Ťulpes. Půjčil jsem si to jeho jméno do názvu "básně" a použil i jako označení pro tulící se milence. :) Po pravdě, kdo by se rád netulil, že?

1 komentář:

  1. Nádherná básnička. A kdo by se rád netulil? Noo, moji autíci o kontakt moc nestojí. Jenda to vysloveně nesnáší..ani chudák neví, o co přichází.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...