Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 22. dubna 2011

Bouře doteků

Prší

ještě spím a v tom
blesk a za ním hrom
bleskem je tvé políbení
hromem smíchu tvého znění
a už prší doteků kapky
malé, přec mocné jsou tvé tlapky
nuž líbej, sváděj mne tedy
toužebné jsou mé pohledy
už i ze mne láska kape
k té krásné bouři přidám se

pěkně nám to spolu šlape!

* *
Kupodivu mne tato Bouře přepadla, napadla ráno ještě v posteli, kde jsem si ji mohl zapsat. Většinou po ránu básním tam, kam i císař chodí pěšky, což je mnohdy problém, neboť na onu místnůstku nenosím tužku a většinou neudržím myšlenku. Dá se říci, že mnoho mých skvostných děl bylo "doslova" spláchnuto do kanálu. :)
Kapka vody je malé nic, ale má sílu "vyklovat" do kamane ďolík. Tedy i doteků kapky mají moc na probuzení touhy u milovaného protějšku.

1 komentář:

  1. Moc hezké verše. Jsem zvědavá, jestli i Jenda jednou pochopí tu krásu vzájemného dotýkání.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...