Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 7. srpna 2010

Snění v dešti

Prší
a léto je zas dospělé
dříve se nám smráká
ač nesezdáni v kostele
líbat tě mne láká

dnes tu prší, jen se leje
zmoklo město zcela
jenom snění mě zahřeje
jako bys mne chtěla

sním sen, že mám tě v náruči
kůže se dotýkám
mé rty sladce tě mučí
štěstím se zalykám

a ku mně že se choulíš sním
tělem záškub chvěje
když hladím, líbám ti tvůj klín
láskou srdce pěje

bubnují tu kapky deště
tak přinášejí sen
a v tom snu mi šeptáš: ještě!
v něm ty a já jsme jen

* *
Probudil jsem se do deště a prší stále. A možná toto počasí ve mně probudilo tu "touživou" :).

2 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...