Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 16. června 2008

Nádraží

Nádraží

Toulá se půlměsíc
toulá se oblohou
dorůstá jeho líc
myslím na panenku svou

Krátké naše setkání
mile se usmála
stál jsem o ni tak!

Nás roztrhlo rozhlasu volání
adresu nedala
odvezl ji vlak!

Toulá se půlměsíc
dorůstá jeho tvář
ve kterém domečku
Madlenko usínáš?

<><><>

Toulá se půlměsíc
toulá se nocí
mně zjevil se Amorek
má mě ve své moci

Krátké naše setkání
nesměle promluvil
pozorný byl tak

Nás roztrhlo rozhlasu volání
skoro mě políbil
mne od něj odvez vlak

Dorůstá už měsíc
pohlíží na perón
zvědava jdu k nádraží
bude tam stát i on?

* *
Opět jedna z těch, které byly inspirovány písničkou. Tentokrát za to může pí Kubišová se svým loudavým měsícem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...