Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 8. června 2008

Milkulovský Sv. Kopeček

Sv. Kopeček v Mikulově
domilováno, usínáš

hlídám tě, mou lásku spící
ruměnec snad máš na líci
ležíš si na zádech
už nejsi v těchto zdech
možná si o mně zdáš

tmou mě pozorují hnědé zorničky
nádherných tvých ňader bělma
ty dva Řípy a nádherné kapličky
jež před chvílí jako šelma
rvaly mi duši, ty vzrušené svíčky

a mezi stehny krásný vrcholek

co jak Sv. Kopeček, ten z Mikulova
rád bych zase na něm byl
víno tvého těla pil
ten mok láskou stáčený
miláčku, já do tebe jsem zblázněný

vidím tvé tělo dosud neoděné
když okno pouští naň noční svit
chci si užít noci lásce otevřené
budu tě as muset probudit
líbám tě do vlasů, to je prověřené

probuď se prosím, růžičko

* *
Tak tato je jedna z mých oblíbených a snad i povedených dílek. Rád si ji sám přečtu. Když jsem ji loni publikoval jinde, měla v anotaci napsáno: "Všem, kterým to nestačí jednou." Na začátku je jednou opravdu málo :). Tak ať jsou ty začátky co nejdelší!...

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...