Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 21. března 2008

Amore!



Amore, ty zrádný bůžku
ty snad škodolibě si říkáš: breč!
proč nedostanu se ti na mušku?
mé srdce roky panenský je terč!

šípy lásky střílíš kol mého těla
žádný však nenalezne u mne cíl
žádná kráska, co by mě chtěla
ta samota nedá se vydržet už dýl

proč nedopřeješ mi ženy objetí
a k políbení nabídnutý ret?
snad tyto verše k tvému sluchu doletí
a přestaneš mne zlobit hned

Amore, ty zrádný bůžku ...
prosil bych ještě v tomto století!

* *
Psáno loni, tak na to má lučišník Amor dost času :)
.


2 komentáře:

  1. Chi chi chi, tak to se mi móc líbilo. Amorek už nestřílí z luku, Vy jste to nevěděl? Doba pokročila.
    Lištička

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu? Tak to jsem nevěděl! :)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...