Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 29. prosince 2015

Kouzelné Vánoce

a už přání píšu zas
Veselé Vánoce
přiblížil se Vánoc čas
přeji vám všem pohoděnku
kouzlo Vánoc, snížek venku
pohodu, klídek, taktéž zdraví
šupin pár, jak zvyk nám praví
u stromečku jenom štěstí
ať nehrozí nám život pěstí
to vám přeji, jasná věc
pozor na štědrovečerní dlabanec!

* *
     Po pravdě řečeno jsem neměl moc vánoční náladu a nedokázal jsem se přinutit zapnout pc a popřát zde příjemné prožití svátků. Jen jsem rozeslal pár sms. Alespoň dodatečně sem jednu dám.
     Tak toho sněhu jsme se nedočkali, ale snad jinak kouzelné Vánoce byly. Někdy k tomu kouzlu přispějí různé nápady, například jako tento s kouzelným pianem na nádraží v Chicagu.


video: youtube

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...