Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 18. prosince 2015

Propustil bych Sirael

Sirael
každý den jsem starší, vím
bez břitvy už plesnivím
tělo stárne, však můj světe
pro lásku tu srdce tepe

chtěl bych ještě rozptýlení
pro srdce mé povzbuzení
pohladit zas záda holá
tak jak Amor po tom volá

rety kůži cejchy dát
jak muž ženu milovat
přitisknout se, stisk mít silný
omlouvám se jsem-li vilný

se mnou leží nahá Eva
obraz onen spát mi nedá
představa je žhavá láva
neodění horkost dává

chtěl bych nejen rozptýlení
chci společné probuzení
pro slzy rameno mít připravené
rámě co oporu dáti ženě

snění mít mi ale zbývá
na Sirael se jen dívám
na fluidum v rouše Evině
divák v soukromém svém kině

každý den jsem starší, vím
bez břitvy už plesnivím
tělo stárne, přesto ale
nechci dáti lásce vale

* *
     Není pravda, co by se na první pohled zdálo, není to o mně, i když bez břitvy jsem už taky plesnivec a o přitisknutí se se taky občas zamyslím. :-) Toto je úprava mých veršů psaných pro kohosi jiného. A protože jsem opět dlouho nevymyslel nic konkrétního pro sebe a blog a protože se mi to líbilo, tak jsem odebral jména, trochu pozměnil příběh a vložil i sem.

2 komentáře:

  1. Ne nadarmo se často říká:
    Láska kvete v každém věku
    Uvnitř pořád tluče srdce uličníka,
    ač čas schoval jas pod ošoupanou deku

    (Tvá překrásně volená slova jsou jasným důkazem!)

    OdpovědětVymazat
  2. zas máš pravdu, kamarádko milá
    láska kvete v každém věku
    však skleróza to způsobila
    chci šoupat nebo k televizi deku?

    snad odvětil jsem jako uličník
    za komentík tvůj patří velký dík ;-)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...