Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 11. srpna 2011

Nemocnice

Kladenská nemocnice 1984
Amelko milá, to je mi líto
copak tě trápí, cože bolí to?
příchodu tvého rodina čeká
uzdrav se brzy, samota leká

copak se děje, pro Krista pána
do těch míst jede i moje máma
v posteli leží, do žíly kape cos
uzdrav se maminko, kdo mi utře nos?

* *
Trochu nepříjemné téma. Na blogu o Jeníčkovi, který sleduji, je zprávička, že autorka Amelie je v nemocnici. Den předem i nám odvezla záchranka maminku v akutním stavu do nemocnice. A tato souhra dvou urychlených odvozů a hospitalizací mne "inspirovala".
Ačkoliv mi maminka už hodně dlouho nos neutírá, tak je mi líto, že není doma. Přeji hodně rychlé uzdravení. Oběma.

6 komentářů:

  1. Doufám, že mamince už je lépe. S Amélkou jsem v kontaktu a taky jí moc držím palce, ať se brzy uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Už je stabilizovaná. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká básnička...i když na smutné téma. Snad už je mamince dobře. Kéž bych mohla i já říct, že vše je na dobré cestě. Ale je? Ví Bůh...

    OdpovědětVymazat
  4. Smutné ale hezké. J.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...