Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 17. července 2011

Mohu?

Mohu?
dobré ráno, moje milá
zdali by tě potěšila
pod košilkou moje ruka
co na bránu lásky ťuká?
ona ruka je svůdnice
dovolí si víc a více
stehnem začne nenápadně
samu jistě tě napadne
co se všechno může státi
mohu tedy pod košilkou tebe pohladkati?

* *
Občas mne napadne takové ranní políbení. Aby se neztratilo mezi ostatními veršíky, tak jsem založil novou Knihu dobrého rána.
Bylo by hezké, je hezké ho s někým sdílet.

3 komentáře:

  1. Kniha dobrého rána zní dobře. Krásná básnička. Stejně to musí být nádhera - vítat se do nového dne přáním dobrého rána a ranním polibkem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už se vrátila, koukám.
    Inspirace.
    :-)
    p.s. Asi sem přestanu chodit. Číst takové básně a nemít chlapa doma... no nic moc ti povím.

    OdpovědětVymazat
  3. Našlapuje po špičkách. Inspirace.
    :)
    p. s.: A ony ty veršíky s tebou něco dělají? Za to ale nemohu, já si jen tak sním. :)
    Tak nakukuj jen když je doma nebo se má už vrátit.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...