Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 8. července 2011

Jarek 2



Tuhle písničku jsem měl jako předobraz ke své Variaci na Jarka N., kterou jsem uveřejnil v loňském roce.


Pro Martinu jsem ještě nebásnil. :)


Příjemná hudba a slova k zamyšlení.


Jizvu na rtu nemám, jen na čele a nyní též novou na boku.

* *
Snad se nebudete zlobit, že se opět vracím k Nohavicovi, ale budu se muset pana primáře zeptat, jestli se jim při operaci ke kyčli nepřimotalo i něco jiného. Zatím totiž postrádám básnické střevo. Nebo jen přestalo pracovat a potřebuje nějaký Gutalax?

video: youtube

4 komentáře:

  1. Hezké písničky. A nebuď na sebe tak tvrdý. Já myslím, že i po operaci Ti to básní moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mi to nedá:-)
    ač teda střevo nemám, ten malý kousek odešel nejspíš zároveň s mými špatnými náladami.

    Ztratil Mutil inspiraci,
    nejspíš je na operaci
    dlouhá by být neměla.
    Však ona se zase vrátí
    až ji dají dohromady
    zatím bloudí spletí chodeb,
    má na sobě anděla.

    Nohavicu taky můžu.:-)
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! Tak to já se tam půjdu podívat. Bloudící inspiraci oblečenou do andělíčka snad nepřehlédnu. :)

    Špatné nálady? Tak to Ti básní docela pěkně. A jak to vypadá při dobrých náladách? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mutile, právě že teď mám dobré období(a nepíšu) když jsem vloni měla špatné, nějak to šlo samo,(ač to teda nejsou žádné básnické velkodíla, prostěodsrdce.
    (kdybys měla zájem,najdeš u mne v kolonce "do šuplíku", ale moc toho tam není)
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...