Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 29. září 2009

Sisyfos

Přidat popisek

hodinu třetí už na věži tlukou
moje snění však zahání můj spánek
Hypnos si dosud nevzal mne do rukou
místo tebe mi hladí čelo vánek

políbíš se se mnou při setkání sic
tak ale líbala by mě i sestra
však od tebe já chci přeci jenom víc
představa líbání více je pestrá

tys jako ta skála na břehu moře
co citů mých odolává příboji
ale jak úkol Sisyfa na hoře
snaha o tě bude stálá, slibuji

* *
Ech, jste-li svobodní, tak to si raději neslibujte! Jsou i jiné skály, ale z měkčího kamene, které se poddají příboji příslibů a něžností. Sisyfos svoji marnou snahu vzdát nesmí, ale všichni nejsou Sisyfy! Horší je, když onou skálou je vaše manželka. :)
Včera v noci, repektive už dnes ráno, jsem skutečně nemohl zabrat a místo kostelních hodin jsem vnímal pípání svých hodinek.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...