Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 21. února 2016

Pro Lenku

Pramen na Salaši
sundavám si z hlavy hučku
s gratulací tisknu ručku
protože už od půlnoci
máš kalendář ve své moci

posílám ti na tvé tváře
pro to jméno z kalendáře
hubičky co pohladí
náladu ti navnadí

k svátku přeji, Leničko
ať nebolí tělíčko
ať je bez starostí hlava
čtenářům ať verše dává

neboť moudrosti jsi pramen
objímám tě kolem ramen
"vše nejlepší" říkám klišé
na tvé zdraví srknu z číše

* *
     Tento příspěvek jsem (bez poslední teď dopsané sloky) formou smsky poslal na Moravu mé oblíbené nositelce tohoto jména. Do minuty mi adresátka volala a celá rozzářená děkovala za hezké přání. To jsem se rozzářil i já, protože tak silnou reakci jsem neočekával. Jsem od jiných zvyklý spíš na jedno či dvouslovné odpovědi "dík" nebo "děkuji ti" a většinou ještě bez podpisu.
     Takže toto poděkování jsem si vychutnal a navíc mi bylo doporučeno, abych uveřejnil i zde. S radostí činím a ještě jednou posílám na Salaš mé přání.

foto: mutil

1 komentář:

  1. Moc dobře vím,
    že ač na esemesku reakce rychlá byla - od srdíčka,
    teď se zpožděním
    svá slovíčka místo díků vložím
    (Jsi prostě boží!)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...