Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 14. února 2012

Požehnání

Zamčeno
hrajem hru na tátu, mamku
otáčím teď klíčem v zámku
odstřižen je od nás svět
nebojím se líbat teď
šeptat: milá, mám tě rád
ruku poslat pod tvůj šat
rozepínat knoflíčky
líbat tvoje ďolíčky
tisknem k sobě těla naše
vroucně, s láskou, nijak plaše

princezno moje, to je tím
že požehnal nám Valentýn

* *
Každoročně jsem v tento čas tady hudroval nad komerčností a umělostí tohoto svátku. Potvrdilo se mi to loni, kdy jsem si přečetl článek o tom, že za vznik tohoto svátku může nějaký prodejce a nakladatel pohlednic v USA někdy začátkem 20. stol. Ty zamilované Valentýnky jej zachránily před krachem a postupně se zvyk slavit Valentýna rozšířil i do jiného obchodního sortimentu a po celém světě.
Ale když si toto vše odmyslíme, tak je hezké si říct:
"Lásko, dnes je náš svátek." ;-)

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...