Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 16. února 2012

Jiřince

K svátku
za oknem se čerti žení
k závadě to ale není
neb posílám ti Jiřinko
velikou pusu, květinko

velikou pusu, ruky třas
vždyť svátek slavíš holka zas
i když nebe se nesměje
to mé přání snad zahřeje



* * 
Včera se ranní slunce svit a sněhu třpyt před polednem změnil na šedivou oblohu, vítr a sněhánky. Toho počasí jsem využil k blahopřejné sms, neb včera slavila Jiřina. Dnes ji dávám sem.

3 komentáře:

  1. Hezké přání, znám 2 Jiřiny... Určitě udělá radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Také znám několik Jiřin.
    Snad potěšila, dostal jsem zpět poděkování. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za moc milou návštěvu u mě na bločku a přeji hezký celý večer :o) S pozdravem, Soňa

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...