Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 21. února 2011

Amelie


ikonka kvítku nová tu je
čtenářka další, Amelie
u mne Vás vítám velmi rád

těší mne dnes, když teď vím
Vám se líbí ten můj rým
snad lépe se mi bude psát

možná
snad :)

* *
Dnes jsem si všiml, že se okruh mých čtenářů (či spíše čtenářek) opět rozrostl. Děkuji Amelii. Jako každý chlap jsem ješitný a tohle mne zahřálo u srdíčka, že se nám s Lenkou množí pravidelní čtenáři.
A na přivítanou vypíchnu ještě jednu svojí starší se jménem Ibišek, když máte tak pěknou ikonku ;)

obr.: Amelie profil

4 komentáře:

  1. Děkuji za komentáře, které tak pilně píšete.

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuji za vás, za vaše komentáře i za vaše verše, které hladí po dušičce...

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie za báseň ze srdce děkuje,
    Mutil poeta úžasný básník je...
    Na jeho blogu trávím svůj čas, něco mě nutí vrátit se zas...

    OdpovědětVymazat
  4. Malá rybka, drobný línek ?
    Kapřík nebo perlínek ?
    Nene, kdepak, je to Mutil !
    A co ten už tady zkusil...
    se slovíčky legrace ;-)
    A hned je radost na place :-))))

    S pozdravem Stella

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...