Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 23. listopadu 2010

První sníh

Dnes jsem se probudil a ze šedivé oblohy se na Kladno snášel první sníh. Samozřejmě se hned rozpouštěl, jen na sklech zaparkovaných aut se mírně udržoval. Roztával, ale já si řekl, že už paní zima notně klepe na dveře a že by bylo pěkné, složit nějaká slůvka na oslavu prvního sněhu. A tak jsem po několika denní absenci u PC (z důvodu nemoci jsem byl raději v posteli než u počítače) jej dnes zapl a pak jsem udělal velikou chybu - podíval jsem se nejdříve na blog kamarádky Lenky. A ona tam má nádhernou báseň Nálada nebeská. Po jejím přečtení od tohoto tématu alespoň na chvíli odstupuji, protože můj výtvor by byl jen slabým odvarem té krásy.
Kam Ty chodíš na tu inspiraci? Gratuluji.

1 komentář:

  1. Kam?
    Tak tuto otázku jsem si kladla nesčekrát
    A už konečně vím!
    Stačí abys nahodil vlastní myšlenky na poetickou kolej a můj vnitřní hlas přinutí ruce zapisovat vzdálené útržky a su ráda, že se vytvořené dílko líbí
    Fakt! Jinak to být nemůže ...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...