Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 28. května 2011

stírám slzy dojetí

Sladké snění

krásně se to ale spalo
jsouce k tobě přitulen
moje srdce se jen smálo
a i já byl spokojen

dobré ráno, moje lásko
vstávej z mého objetí
pusu jsem dal, až to mlasklo
stírám slzy dojetí

moje milá, jsme svoji!

* *
A když se jde spát, tak se musí i vstávat. Proto možná i toto "pokračování".
Je hezké usínat a probouzet se vedle někoho. Třeba se jednou dočkám i já. :)

obr.: za půjčení obrázku děkuji jokr65

1 komentář:

  1. Krásné...Je hezké vědět, že se někde partneři vítají po ránu polibkem...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...