Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 10. května 2011

Janině



 
 
-cet změnilo se tobě v -sát
a jen o den jsme zas starší
však netřeba se toho bát
staré duchem jen věk straší

posílám Ti blahopřání
vždyť začínáš s nulou zase
oslav si to, milá Jani
poeta Ti rukou třase

* *
Blahopřejná (snad ji tak vezme :)) veršovánka mé prima spolužačce ze střední školy.
Ano, ano. Ač si to nepřipouštíme, tak nás času běh přesouvá od školních škamen stále blíž k důchodu. Tedy blíž ... Když mi bylo třicet, tak jsem si říkal, že "to" mám za třicet, pak jsem si to mohl říct i ve třiceti dvou či třech a posléze i v polovině třicátého pátého roku mého věku. Další pohyb se mne už snad netýká, možná jen celkové zrušení důchodů. :)
Ale to tu nechci rozebírat. Naopak chci ještě jednou poblahopřát a říci: "Nebuď smutná, za chvíli jsme za Tebou!" :)

video: youtube

2 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...